Blog 2

24 november 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal,

Aller eerst wil ik jullie ontzettend bedanken voor de leuke berichtjes en reacties die we/ik hebben gekregen.

De afgelopen dagen zijn we met van alles en nog wat bezig geweest. We zijn nu 3 dagen hier 🙆🏼‍♂️🙆🏼‍♀️. De eerste 2 dagen was het best lekker weer, graadje of 17/21. Helaas vandaag regen dus heb ik tijd gehad om 2 super mooie video's te maken. Het maken van de video kost tijd, maar het uploaden op de wifi hier... Dat gaat nog meer tijd kosten!

Wat hebben we gedaan: dag 1 zijn we lekker gaan lopen door de stad. Een beetje ontdekken waar je nu precies bent. Mooie grote stad 😍 omdat de eerste nacht niet helemaal goed is verlopen hebben we van onze reisorganisator een lunch aangeboden gekregen ❤ Super lief!! Hier hebben we een lekker van gegeten. (S/O --> Martijn van 123NZ)

Dag 2: vandaag hadden we een workshop in the IEP office. IEP is een reisorganisatie in NZ die backpackers helpt met zo'n beetje alles. Van sim kaartjes, tot bank appointments, overnachting tips, reis mogelijkheden, soorten werk, cv hulp en nog veel meer. Super vriendelijke mensen die niks anders doen als het verblijf van backpackers zo aangenaam mogelijk maken. Zij vinden het ook verschrikkelijk dat onze eerste nacht niet is verlopen zoals het hoort en hebben ons een extra nacht in het pension + een gratis entree voucher voor de SKY tower. Dit is het hoogste gebouw van NZ. 328 meter 🤓.
Anyway, heel lief en super veel info die dag gekregen! Door al dat stil zitten en luisteren zat ik vol energie, dus ik ben gaan hardlopen. Lekker stukje van 9 km zonder precies te weten waar ik heen ging een rondje gerend.
Later die dag zijn we naar een Noodle Market geweest. Een Aziatisch food festival. Helaas was het eten hier (net zoals overal hier) heel duur. $ 15 voor een crepe met kip en vlees, en dan neem je een hap... niet te doen 😂
Jammer maar helaas, maar goed wel even mooi fut.

Dag 3: vandaag dus. Het regent vandaag, niet veel gedaan. Melissa is bezig met een nieuwe PR slapen 😴 die slaapt nu al denk ik 15 uur ofzo. En dan nog moe zijn 😂 en ik ben lekker bezig geweest met filmpjes bewerken.

Nou jullie zijn weer wat op de hoogte. Houd deze pagina, mijn fb en mijn YouTube goed in de gaten. Ik hoop dat er filmpjes snel online komen. Jullie gaan echt heel hard lachen. Jut en Jul in NZ

Cheers 😍❤

1. Madré:
    Goedemorgen deze avond, ik lach nu al! Ben benieuwd 😃
  2. Tinystilma@:
    24 november 2018
    Mooi hoor zeer benieuwd naar filmpje 👍😘😘
  3. Ellen:
    Ben benieuwd!
  4. Rita:
    24 november 2018
    Wat is dit leuk om te lezen!!! Nieuw Zeeland een beetje dichterbij!!
  5. Akky:
    25 november 2018
    We horen weer lieverds, fijn dat jullie ons op de hoogte houden!