Blog 1

22 november 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Daar ga je dan.. Maanden geleden bedacht om op reis te gaan. Toen de plannen voor de winter mogelijk werden aangepast is er bij mij een belletje gaan rinkelen. En dat zelfde belletje hoorde Melissa (Susje )(MET EEN S) ook. Van het 1 kwam het ander, zei toevallig nu een tussenjaar van school/studie/toneel. En mijn winter die nu op een andere manier ingevuld kan worden. Mijn plan wat ooit begon met 3 maanden weg (over winteren) is een beetje uit de hand gelopen. Ik kan 12 maanden gebruik maken van een working/holiday visa. Of ik 12 maanden daar blijf is natuurlijk een andere vraag, maar de retourdatum houden we nog even open.

Tijd vliegt voorbij en voor je het weet kom je er achter dat je in eens niet zo veel tijd meer hebt. De laatste 2/3 dagen ben je je daar ook wel meer bewust van. Gelukkig wel alles kunnen doen wat ik wou en iedereen kunnen zien die ik nog wou zien (no offence if i havent seen you).

Ik ga thuis onwijs missen, maar zoals veel van jullie weten ben ik maar zelden thuis en vind ik het heerlijk om weg te gaan. Deze keer voelt alleen wel anders. Nu ga ik natuurlijk ook verder. En met Melissa, wat een avontuur!

De reis naar schiphol was wel oke.. beetje droevig natuurlijk. Maar iedereen houdt zn kin hoog. Enit, Melis en ik op de achterbank met een grote gitaarkoffer op schoot. Lotte en mam voorin.

Enit had nog een prachtig boek gemaakt met mooie verhalen en foto's over afgelopen jaar (en een beetje). Super lief!! ❤ Helaas kan het hele boek niet mee, maar de foto's staan op willekeurige volgorde in een mapje omdat mijn telefoon altijd anders dan anders moet doen..

Op schiphol langzaam naar de incheck bali. Mijn backpack VEEEELS te zwaar. Natuurlijk geouwehoer met mijn gitaar😂
Die moest nog extra bij geboekt worden. D-reizen van te voren heel moeilijk en alles doen. Kwam er op neer, zodra je daar bent gewoon inchecken en de kosten betalen.. €131,00!!

Dus Melis en ik gaan straks eerst maar de straat op om dat geld weer bij elkaar te sprokkelen.

Na een afscheid vol tranen en mixed feelings leg je dan toch je te zware bagage op de weegschaal en loop je samen met je susje arm in arm, met een traan en een lach naar de gate.

De vlucht van Amsterdam - Singapore verliep prima. We kregen steeds eten en drinken aangeboden, hadden een luxe stoel met daarin een scherm waar gewoon nieuwe films en alles opstond. Was prima!

Enige waar we achter komen is dat gekke tijdsverschil. We vertrokken 10:30 uit NL maar kwamen om 06:00 (locale tijd) aan in Singapore. (Dit is wel 12:40 uur vliegen)
Je zit dus in het vliegtuig en het word dus in eens nacht. Maar goed, bakje koffie er bij prima. Maar nu stappen we dus in het 2e vliegtuig. Van Singapore naar Auckland, vertrek 08:40 aankomst NZ tijd 22:20 heel gek! Het is dus gewoon binnen 24 uur 2 x nacht geworden 🤔

Het vliegtuig landt, langzaam stapt iedereen iedereen uit. En door naar de bagage, nog heel even een angst moment of ik nog eten in m'n tas heb, gelukkig niet. Dus door naar de douane, hier was alles prima. Tassen inclusief mijn gitaarkoffer wat nog zo'n gedoe was lag keurig klaar. Alles nog 1 maal door de scan en het was klaar. Recht voor de airport stond na 15 min wachten een bua klaar die ons netjes afzetten bij de juiste halte. Wij lopen naar het hostel.. (in 1 keer goed btw)

Er is iets mis gegaan met jullie boeking.. 😂🙆🏼‍♂️ als je mij een beetje kent ga ik hier op voorhand al vanuit. Er is altijd wel wat! Doordat we rond middernacht aankwamen is het niet goed gegaan met wanneer er nou een kamer vrij moet zijn. Dus vanavond slapen melis en ik op de bank in de chillzaal in een hostel! Hahaha hoe vind je die. Voordeel:we hadden 7 nachten geboekt. Maar kunnen nu dus 8 nachten hier blijven 💪🏼

Het is nu 01:00 dus de hoogste tijd om mijn bank in te richten ❤

Vind je deze blog nou leuk, laat het dan ff weten, want anders doe ik het minder

1. Madré:
    Hey skatten,
    Van mij mag je veel verhaaltjes posten 😃 Ben super nieuwsgierig hoe het daar is, is het echt zo top als men zegt. Jullie gaan het ervaren.
    En verover de NZ harten maar met jullie talent 🎼🎤🎸, t kostte n paar centen 😂😂

Have fun under the sun ☀️,
    Die mammie
  2. Margreet:
    22 november 2018
    Super leuk om jullie op deze manier te volgen. X
    Nogmaals Geniet ervan!!!
    Xxx
  3. Tineke:
    Keep going! Leuk om te lezen! Succes! 💋
  4. Simone ten klooster:
    22 november 2018
    Spannend allemaal hoor. Maar tof om jullie zo te kunnen volgen
  5. Christel:
    22 november 2018
    Super leuk om van jullie te horen en zo beetje mee te reizen! Hoeft niet elke dag hoor!😎 Veel succes met jullie grote avontuur en ik kijk uit naar je volgende blog🙂
  6. Sabine:
    22 november 2018
    Leuk om te lezen en zo op de hoogte te blijven van jullie avontuur!
    X Sabine
  7. Dennis:
    22 november 2018
    Leuk verhaaltje man!! Ik volg jullie🤙🏻
  8. Akky:
    22 november 2018
    Een prachtig verhaal en niks te lang! Ik ga jullie natuurlijk volgen! Dikke tût van Oma Sneek
  9. Sita Jansen:
    Ik vine het super leuk om Jullie Te volgen.en veel plezier.gr Sita
  10. Ellen:
    22 november 2018
    Ja leuk! Blijven berichten hoor! Ik lees ze graag!
  11. Igor:
    22 november 2018
    Ik vind helemaal hardstikke mooi
  12. P Simon:
    22 november 2018
    Leuk om jullie volgen, succes en veel plezier
  13. Enit:
    22 november 2018
    heerlijk, I love it!❤ gewoon lekker doen😄
  14. Anita Kolk:
    22 november 2018
    Leuk geschreven. Ik ga jullie volgen hoor. Veel plezier en veel leermomenten. We gaan het mee beleven 👍👍
  15. Petra:
    22 november 2018
    Super leuk om jullie op deze manier tevolgen. Eerst maar lekker slapen en in het ritme komen daar. Groetjes en tot schrijfs😘
  16. Lisanne bootsma:
    22 november 2018
    Heel veel plezier daar Kevin en Melissa !
    Genieten en ontdekken daar! 🧳🗺
  17. Tjitske Vlietstra-Visser:
    22 november 2018
    Super leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Even goed uitrusten van de lange reis en dan veel plezier hebben. Groetjes van ons
  18. Tinystilma@:
    22 november 2018
    Heel mooi Kevin & Melissa,zo kunnen wij ook een beetje meegenieten veel plezier op jullie reis avontuur.dikke tuut van Pake &Oma
  19. Douwe:
    22 november 2018
    Mooi dat jullie er zijn ik volg graag jullie reis verslag Kevin pas goed op je kleine zusje😘
  20. Rita:
    22 november 2018
    En vooral hiermee blijven doorgaan!! Heel leuk om te lezen wat jullie nu al meemaken!!! Dikke tuut😘
  21. Petra Terpstra:
    22 november 2018
    Leuk om zo deelgenoot te worden van jullie reis. Heel veel plezier daar!! 👍
  22. Ulrica:
    23 november 2018
    Dat kan iedereen overkomen maar wel even om gelachen.
  23. Saskia:
    24 november 2018
    Natuurlijk. Kunnen we jullie beetje volgen. Dus lekker bloggen
  24. Anton van Buul:
    26 november 2018
    Vanaf nu wordt het een spannende tijd en zien we uit naar jullie belevenissen