Blog 14

5 april 2019 - Raglan, Nieuw-Zeeland

It's kind of wierd ๐Ÿ˜…

Over ongeveer 3 weken loopt het fantastische bedrijf waar ik momenteel werk een beetje tot zijn einde. De schoolkampen die het meest van mijn week vullen houden op en het tourisme in Raglan word minder. Het seizoen verranderd! Langzaam maar zeker word het herfst. Dat is het misschien zelfs al. Al voelt het niet echt zo ๐Ÿ˜๐ŸŒž

Halverwege mei, begin juni word het toch wel echt winter en jullie weten wat ik dan graag doe. Laat dat nou precies het gene zijn wat misschien niet gaat lukken. Alle ski en snowboard instructeur jobs zijn allemaal weg. Dus ik heb zojuist gesolliciteerd als lift medewerker en rental shops. En dan hopen dat ik op mijn vrije dagen alsnog wat bergen kan laten vlammen! Because they're calling me! Kevin please, get yo ass over here ๐Ÿ˜‚

Verder is het leven hier fantastisch! Nogsteeds ๐Ÿ˜ ik leef al meer dan 5 maanden in een auto, zit nu al 1.5 maanden op de zelfde camping met wat gasten die hier ook wat langer blijven. Dus kleine community hier met Europeanen. Super gezellig! Inmiddels is het surfen ook veel beter, heel lang verhaal kort. Ik heb een surfplank gevonden, die zou ik kopen maar dat ging niet meer. Omdat mijn baas hem al voor me gekocht had๐Ÿ’ช๐Ÿผ nu moet ik hem afbetalen en dan is alles oke! Maargoed, nog 3 weken een steady life, daarna weer op avontuur.

Laterr

1. Akky:
    5 april 2019
    Mooi verhaal weer Kevin, en zo blijven wij op de hoogte! Have Fun!
  2. Tinystilma@:
    5 april 2019
    Hay je hebt nog even tijd ,om te sparen en te solliciteren komt vast goed ๐Ÿ‘๐Ÿ‘we blijven positief ๐Ÿ˜„ nog veel plezier en tot het volgende nieuws ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ™‹
  3. Christel:
    5 april 2019
    Ik duim vor je dat je ergens wordt aangenomen. Fijn dat je het naar je zin hebt. Succes en genieten๐Ÿ™‚
  4. Douwe:
    9 april 2019