Blog 13

26 maart 2019 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Aan alles komt een einde 😥 niet voor mij gelukkig, mijn avontuur stopt nog lang niet. Maar voor Melissa zit het NZ avontuur er voor nu op! Vanacht als alles goed gaat vliegen ze terug naar de andere kant van de wereld. Melissa mag weer mee doen in de 3e uitvoering van het Fryske theater stuk 'Elk sines'. Wie weet dat ze daarna nog terug komt? Wat een mooie tijd was dit zeg, wat een reis hebben we beide gemaakt. Niet eens in afstand, maar in het groeien van een nog sterkere band! Ik zag Melis voor de afgelopen 6 jaar een paar uur in het weekend. Even snel bij kletsen, even een knuffel en dan weer gauw naar m'n maatjes of vriendinnen. In de basis waren we altijd goed. Maar als je samen op reis bent, van elkaar bijna nooit zien tot elke seconde van de dag bij elkaar zijn. Dat is wel even een verschil. Zo vaak kapot gelachen. Maar ook zo vaak het bloed onder mijn nagels weten te trekken. Toen Melis ging werken als schoonmaakster / serveerster vond ik het helemaal geen probleem om me om te draaien en dingen voor mezelf te doen. Dit was gister toch wel even anders. Een officieel afscheid voor nu. En ik zal je zeggen: TRANEN!  All you need is love is er niks bij. Wat was het ongelovelijk gaaf dat we dit samen konden doen! Jij en ik ❤ Ik ben een trotse broer 💪🏼 en nu snel naar het strand want ik heb een nieuwe surf plank 🙏🏼😍 daag

1. Tinystilma@:
    26 maart 2019
    Zo ist maar net ,fijn dat jullie t mooi hebben gehad dat is en blijft een dierbare herinnering ,we wensen jou nog een mooi tijd toe in nw zeeland 🏄‍♂️🧗🏻‍♀️🚵‍♂️🍀 groeten Pake &Oma 😘😘
  2. Dennis Nijveld:
    27 maart 2019
    Lekker geschreven weer hoor kev! Geniet van je plankie🤙🏻
  3. Oom Jan tante Hennie:
    27 maart 2019
    Kan me voorstellen dat dit wel even moeilijk is,maar jullie hebben mooie herinneringen aan deze afgelopen maanden.
    Wens jou nog veel plezier daar in het verre new Zealand .
    Groetjes Jan en Hennie😘😘
  4. Lisette:
    27 maart 2019
    Waauw wat een mooi stuk! Jij nog heel veel fun gewenst! Wij zien de ladies tomorrow weer op Schiphol! 😀😀