Blog 15

24 april 2019 - Raglan, Nieuw-Zeeland

The time has come 😬

Over 2 weken is het dan zo ver, 6 mei gaat de ferry om 08:00 van Wellington naar Picton. Dat betekend dat ik het fantastisch mooie noorder eiland ga verlaten en door ga naar het zuider eiland. 'Heb je al een baan dan?' :nee 😂 maar dat komt vast wel!

Het voelt wel gek, voor 3 maanden heb ik toch een soort van "thuis" gehad hier in Raglan. Fantastische sunsets, gezellige mensen en boven al, een droombaan! Wat heb ik genoten van mijn werk. Om zo ontvangen te worden en je thuis te voelen binnen een bedrijf. Vanaf het eerste moment compleet vertrouwen van alle kanten.

Nu nog 2 weken genieten van een paar jobs hier en daar. Voor jullie word het langzaam zomer, maar hier word het langzaam winter. De dagen worden korter, het weer verranderd en ook het tourisme word minder. Aangezien ik betaald krijg per job en geen tijd wil verspillen in rondhangen en wachten tot er iets gebeurt,  heb ik dus besloten om eerder te vertrekken.

Mooie kans ook om face to face een plekje te bemachtigen bij een ski school. Want dat emailen en bellen is niet zo'n suc6.

Na meer dan 8 sollicitaties amper reactie en als je belt word je verteld dat je een email moet sturen. Dit blijft in rondjes door gaan. Dus tijd voor een nieuwe aanpak!

Tot die tijd, 😊 life is good, happy days, keep smiling and you never know where tomorrow will bring you!

❤🤙🏼

1. Christel:
    24 april 2019
    Daar ben je daar ook voor, het avontuur! Spannend en op zoek naar een volgende uitdaging. Fijn dat je het er zo naar je zin hebt. Succes met het vinden van een nieuwe job. Dat komt vast goed :-) Ik kijk nu al uit naar weer nieuwe verhalen ;-)
  2. Akky:
    24 april 2019
    Het ga je goed Kev, en het is fijn te horen dat je het daar erg naar je zin hebt! Have Fun!!!
  3. Oom Jan tante Hennie:
    24 april 2019
    Het zuider eiland vonden wij mooier dan het noorder eiland,ben benieuwd wat jij er van vind.
    Wens je daar veel succes en hoop dat je gauw wat vind wat je leuk lijkt.groetjes Jan en Hennie
  4. Tinystilma@:
    24 april 2019
    Ja de tijd vliegt om ,hoop dat je t op het Zuidereiland weer zo ,n leuke baan vindt .We blijven positief 👍👍 gaat vast lukken heel veel succes ,tot de volgende keer 😘😘