Blog 12

17 maart 2019 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Ik had al een tijdje niks meer van me laten horen. Dus,

Hallo 😊

Ik ben nogsteeds in orde, medisch gezien dan. Geestelijk natuurlijk nooit sterk geweest 😂 grapje!

Ik was medisch gezien niet meer helemaal oke, 3 weken terug ben ik door mijn enkel gegaan en daarna even out geweest. Veel rust moeten pakken, wat natuurlijk net mijn ding is #not

Gelukkig was Melissa nog in de buurt dus ben ik heerlijk verzorgd. Na een week weer langzaam wat dingen gaan doen en daarna gelukkig weer lekker aam het werk. Beetje sport tape voor wat versteviging en gaan met die banaan!

Afgelopen weken waren daarin tegen heerlijk. Nogsteeds fantastisch weer! Mam natuurlijk in NZ, die zijn nu lekker met z'n 2 aan het touren. En ik daarna weer heerlijk alleen. Wat fijn zeg om lekker je eigen ding te kunnen doen 😍😅Heerlijk rustig!

Maargoed, nu weer lekker veel aan het werk, gister heb ik mijn eerste 3 stand ups gehad op m'n surfboard. Ik kon een beetje surfen op een longboard, dus dat gaat allemaal wel. Maar nu heb ik dus een 6.2 shortboard. Super moeilijk om daarop te leren surfen. Maar ik blijf gewoon lekker door prutsen en dan komen we er vanzelf!

#livinginparadise

1. Christel:
    17 maart 2019
    Fijn te horen dat je weer in de running bent Kevin. Stilzitten is idd niks voor jou😆 Fijn dat je mam er is, leuke dagen samen gehad. Krijgen nu updates van haar avonturen onderweg met Melissa. Je ziet ze aan het eind van de maand weer. Geniet van je tijd daar jongen en pas op jezelf🙂
  2. Tinystilma@:
    Aanhouder wint Kevin komt helemaal goed 🏄‍♂️😄👍🙋
  3. Akky:
    17 maart 2019
    Goed bezig Kev, blijf genieten!!!
  4. Jan en Hennie de Jong:
    17 maart 2019
    Goed te horen dat je weer oké bent , en geniet er van👍😘
  5. Frans Helmich:
    17 maart 2019
    Wat fijn om zo’n zus te hebben om je weer ff te verwennen !
    Zitten daar óók haaien waar je surft ?