Blog 11

14 februari 2019 - National Park, Nieuw-Zeeland

Happy birthday to me!ย

Vandaag ben ik 25 jaar jong geworden en je mag raden hoe dat voelt? Precies het zelfde als gister ๐Ÿ˜‚ย

Over gister gesproken, wat een dag! Ik heb gister een soort van mijn cave examen gehad! Geslaagd! Wat inhoudt dat ik zelfstandig mensen door onze cave heen mag begeleiden! Na een heledag kruipen en doen kwamen we terug en vroeg mijn baas of ik mee ging surfen at Whale bay? Dus ik natuurlijk ja. Niet gekeken waar het is of hoe het daar is. Niks geen strand en kleine golfjes. Dikke stenen/rotsen en golven waarvan ik alle kleuren skittels heb gescheten! Hier werd ik even letterlijk en figuurlijk in het diepe gegooit.ย

Om even wat vuil uit de lucht te halen, ik kan nog niet surfen ๐Ÿ˜‚ ik doe wel heel tof enzo. Maar ik heb nog veel te leren. Wat een goed ding is, want ik hou er van ok nieuwe sporten te leren en hoe lekker is het om je board te pakken en in de zee tussen de golven en allemaal andere surfers te genieten van het leven!ย

Anyways, gister een fantastische avond gehad! Ben vooral alle kanten op geslagen door de golven en meerdere keren goed te grazen genomen. Maar like my boss said: it's not about catching waves, it's about surviving at sea. Once you get comfortable surviving. Then try and catch some waves. You survived tonight. That's the first step!

De volgende dag/vandaag rustig aan wakker geworden. Hier en daar wat felicitaties ontvangen ๐Ÿ˜. Daarna in de auto gestapt en naar de bakker gereden om een klein taartje te halen. Die heerlijk op gegeten bij het water. Daarna door gereden naar Melissa die 2.50 uur bij ne vandaan zat in National Park village. Na een heerlijke rit vol bochten en mooie uitzichten aangekomen op bestemming. Nog een taartje gehad, lekker bij gekletst en nu zit ik in het restaurant waar melissa aan het werk is. Ze hebben hier goeie spareribs and chicken wings so I'm sorted!ย

Morgen ochtend vroeg doe ik de Tangariro crossing een 6 uur durende hike over een berg naast Mt. DOOM van lord of the rings. normaal kan dit pas vanaf 7 uur. Maar dat stond me niet aan. Per dag word deze hike door gemiddeld 6000 man gelopen. En daar hou ik niet van. Plan is om 04:40 daar heen gereden te worden door een collega van Melis. Dan kan ik om 05:00 uur beginnen met de hike zodat ik rond sunrise op de top ben. Jullie gaan horen hoe het was!!!ย

See ya!! โค

1. Saskia:
    Happy birthday
  2. Tinystilma@:
    14 februari 2019
    Gefeliciteerd ,en een fijne verjaardag ,die al weer om is voor jou leuk weer even je avonturen te lezen,succes met jeTangariro Crossing veel plezier gr Pake & Oma๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ€๐Ÿšตโ€โ™‚๏ธ๐Ÿ‘
  3. Dorien:
    14 februari 2019
    Gefeliciteerd met je verjaardag๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰en heel veel plezier en lekker genieten.
    Groetjes ook even aan Melissa
    Groetjes Dorien ๐Ÿ˜Š
  4. Akky:
    14 februari 2019
    Nog gefeliciteerd lieverd, en kijk alweer naar je volgende vergaal uit!
  5. Hennie:
    14 februari 2019
    Hee gefeliciteerd Kevin ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰ en heel veel succes met de Hike. Geniet er maar van en groetjes aan Melissa doegggg
  6. Oom Jan tante Hennie:
    14 februari 2019
    Ook van ons gefeliciteerd en nog vele jaren๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐Ÿฐ๐ŸŽˆ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜.
    We hebben weer genoten van je verslag,nog heel veel plezier en groetjes aan Melissa ๐Ÿ’‹
  7. Titie de Vries:
    15 februari 2019
    Gefeliciteerd met je verjaardag, genieten daar.