Blog 10

8 februari 2019 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Hoii! Jullie weer even bij praten! Ik zit nu al 2 weken in Raglan en het is hier zo mooi! Mijn werk is super leuk en vermaak me mega goed hier. Mooi verhaal 1 Op een super mooie avond na een geweldige dag canyoningen staan we nog even na te praten. Mijn baas, mijn collega en ik. De golven waren super goed dus ons gepraat kwam uit op surfen?! Ik wou super graag het water op, maar had geen surf plank. Dus mijn baas vraagt aan zijn vrouw of ik haar plank lenen mag. Zei een beetje bezorgd natuurlijk. Nou liever niet, want zo goed surf je nog niet. Fair enough! Uit het niks mijn baas: weetje wat, hier! Neem mijn board maar. Ga vooral heel veel lol en plezier hebben! Dus je kan begrijpen dat er enigsinds druk op mijn schouders lag niet dat board te verkloten. (Je voelt hem aankomen) Harry en ik het water op, mooie grote golven, wij dik plezier. Ik peddelen in schouder diep water, pak een golf, sta op! En surf!! Paar meter gesurft maar helaas ging de golf sneller dan ik, dus ik raakte achterop. Bleef nog even op mijn board staan en zink langzaam naar beneden. BAM! Mijn board raakt de grond en ik voelde het meteen. Niet goed! Ik spring er af en kom tot de conclusie dat ik nog maar in knie diep water sta.. draai mijn board om.. Ja hoor, achter vin weg! Niet alleen dat, maar de plugs waar de vin vast zin in het board beide kapot.. Ik schaamde me dood! Leent je baas zijn board uit, sloop je het na een half uur.. Ik voelde me zo kut! Dus ik bel mijn baas op. Hij antwoordde nog vrij relaxt. Kev, maak je niet druk, we zien het morgen wel. Dus ik met mijn staart tussen m'n benen en de surfplank onder m'n armen naar mijn baas de volgende ochtend. Ik leg het verhaal uit en zorg ervoor dat de volledige reparatie op mijn kosten uitgevoerd worden. Hij kijkt me aan. Een glimlach op zijn gezicht. You know what Kev, maybe I had my best time on this board, maybe it's time for a new owner. Dus ik kijk hem vol verbazing aan, wtf gebeurd me hier! If you work 2 jobs for free, this board is yours! Hij steekt zijn hand uit en ik sla mijne er in! DEAL Dus nu ben ik trotse eigenaar van een surfplank! Die heel mooi in de auto past! Nu wachten op de golfen en zodra ik klaar ben met werk en de zee lacht naar me, pak ik mijn plank en kan ik surfen wanneer ik wil! Ander mooi verhaal ๐Ÿ˜‚ Ik sta nu al 2 weken op een camping, hartstikke leuk en alles. Niet heel fantastisch verder, op het uitzicht na. Komt gister de eigenaar naar me toe. Hey bro, I've maybe got something you're interested in. I've got a caravan with a proper bed, power, kitchen and even a fridge! Come up to me tomorrow afternoon and we can check it out if you want! Ik super happy natuurlijk want het is mooi leven in dit autootje, maar als ik voor weinig in een caravan kan leven is dat natuurlijk een mooie upgrade! Vandaag ik met hem naar die caravan, machtig mooi dingetje. Lekker bed , koelkast alles. Maar geen toilet, of douche. Prijs? $140,- per week... Ja dikke later maat! Ik sta hier nu voor 10 dollar per nacht. Ga toch zeer zeker niet het dubbele betalen voor een koelkast? Want de rest heb ik wel ๐Ÿ˜‚ Dus leuk aanbod, but I'll rather stay with cheap camping then! ๐Ÿ˜˜ Hoiii

1. Akky:
    8 februari 2019
    Mooi verhaal weer Kevin, have fun! Liefs van mij!
  2. Anton van Buul:
    8 februari 2019
    Dat zijn mooie belevenissen die hier in NL niet voorkomen. Genieten dus
  3. Tinystilma@:
    8 februari 2019
    Ja t kopke er bij houden Kevin ,zo beleef je weer van alles ,weer mooi verhaal ,tot de volgende keer ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ„โ€โ™‚๏ธ๐Ÿง—๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿšตโ€โ™‚๏ธ๐Ÿ˜„๐Ÿ™‹
  4. Lisette:
    9 februari 2019
    Hahaha k heb je verhaal al lachend gelezen, wat een humor! 140 dollar voor een fridge haha.... En weer mooie belevenissen! Lekker genieten daar! Hier is t harde wind. Ciao!
  5. Hennie:
    9 februari 2019