Blog 9

27 januari 2019 - National Park, Nieuw-Zeeland

Melissa's update!

Hallo volgers, Zoals jullie weten zijn Kevin en ik gescheiden :( Hier even een update van mij: Ik begin aan mijn 3e week in National Park Village, ik was hier aan het werk als schoonmaakster bij een hostel, 4 uren per dag, 6 dagen in de week. Voor die 4 uren kreeg ik 2 uit betaald ivm accomodatie in een ander hostel. Hier deelde ik een kamer met 2 andere meiden, maar het hostel is gevuld met meerdere backpackers die hier in het dorp een baantje hebben. Omdat dat niet veel geld opleverde, ben ik in de eerste week opzoek gegaan naar een baantje die ik er naast kon doen. Ik had gesolliciteerd bij een hotel/restaurant en werd aangenomen als serveerster in het restaurant. Dus ik werkte smorgens van 05:45 tot 08:30 bij het breakfast buffet en dan van 09:00 tot 13:00 als schoonmaakster bij het hostel, en dan savonds weer van 17:00 tot +- 22:00 in het restaurant. Dit heb ik gedaan tot 27 januari. Ik heb mijn baan opgezegd bij het hostel als schoonmaakster, omdat ik bij een collega van het restaurant kon intrekken voor $80 per week, ipv $170 voor het hostel. Dezelfde uren kan ik extra werken in het restaurant dus qua uren ga ik er niet op achteruit en betaal meer dan de helft minder nu voor huur. Het werk in het restaurant is super leuk en ik had nooit gedacht dat ik ooit als serveerster zou werken, maar doe eens gek. Ik werk hier tot 15 februari en daarna zien we wel weer :) Het gaat goed en het is hier heel leuk. In het dorp zelf is totaal niks te beleven, maar de omgeving is mooi en de collega's zijn erg aardig. Tot de volgende update, see ya!!

1. Frans Helmich:
    27 januari 2019
    Fijn om te horen dat je het óók naar je zin hebt 👍🚌
  2. Akky:
    27 januari 2019
    Wat leuk om wat van jou werk te horen Melissa! Blij dat je het leuk hebt met collega's. Stoer hoor, als serveerster aan het werk te gaan! Love You!
  3. Christel:
    27 januari 2019
    Helemaal alleen en dan zo actief. Je mag trots zijn op jezelf. Een hele leuke tijd gewenst en we horen graag weer een update, liefs van mij😘
  4. Oom Jan tante Hennie:
    27 januari 2019
    Leuk hoor om ook wat van jou te horen, wij vinden het knap hoor hoe je je er doorheen slaat en steeds weer een baan vind👍👍wij wensen jou nog een hele leuke tijd toe 😘😘
  5. Tinystilma@:
    27 januari 2019
    Nou helemaal top ,succes als serveerster ,en tot de volgende blog helemaal leuk .groetjes Pake &Oma 😘😘
  6. Sita Jansen:
    27 januari 2019
    He Melissa alleenred JE JE ook .fijn en gelukkig weer werk.leuk wat van JE Te horen alle goeds nog he .gr.Sita